domingo, 16 de octubre de 2011

La meva segona setmana a la Uib

En la segona setmana amb la classe de Bases Didàctiques i Disseny Curricular em continuat amb les diferencies que existeixen entre la escola de la societat industrialitzada i la escola de la societat del coneixement.

Quan en parlat dels recursos me cridat l,atenció quan la professora deia que es volia carregar el llibre de text dient que es fa un us abusiu d,ell. Es a dir quan es un punt de partida i arribada no és un bon sistema per ensenyar als nens.

També em parlat dels continguts a l,escola industrialitzada son dividides per assignatures i temes en canvi a la del coneixement es fa com un tractament globalitzat.
Si opinem del temps i l,espai que hi ha cada una de les dues escoles diguem que a la primera tots fan las mateixes assignatures i al mateix temps però a la segona no tenen un espai únic tenen flexibilitat, i diversitat. Allí el mestre treballa en equip.

Ah i que interessant lo de la llei de les tres unitats! A la escola nova hauríem de rompre aquesta llei i així tindríem una escola més creativa i l,alumne treballa autònomament.
Aquets són alguns dels conceptes que hem estat parlant aquesta setmana i me han fet reflexionar bastant de lo necessari que és que entre tots construïm una escola millor.

Parlant d,una altre tema ja he acabat el llibre “Va de mestres” i m,agradat molt. Ara veurem com m,anirà el treball.
Només estic a la segona setmana i quantes coses noves i educadores estic aprenent me sent com una noia de dotze anys. Això sí vaig amb la llengua afora.
Fins aviat!          Adéu




No hay comentarios:

Publicar un comentario